Contact

Contact
Alexandru Zepciuc
ilustra.films@yahoo.com
!This blog is using cookies !




Jurnalul proiectelor Decizie, After School, Piscu - Glasul Frumosului.

marți, 9 ianuarie 2018

Tu nu stiai...

...si m-ai facut sa realizez
Ca nu mai stiu ce-nseamna
A fi prietenul cuiva!

Am coborat prea adanc
Catre un eu prea nul,
Apoi ai aparut tu!

M-ai ridicat de acolo
In ne-ncetate conversatii
Tacute! Pline de priviri!

Gol in fata ta...
Privieai un alt tu
La fel de fad!

Un tu al singuratatii
Si al dragostei pentru
A fi singur! Adica eu...

M-ai testat de multe ori
Prea multe ori.. si
M-am lasat doborat:

De frica ta de relatie,
Si de a te adapta!
De a nu fi singur

M-ai cerut prietenia
Desi eu sunt la fel
De nul ca si tine. Gol!

Si-ti vreau prietenia
Pentru ca am uitat
Sa mai fiu prieten!

Vreau sa invat de la tine
Sa urcam pe acelasi deal
Ca cel pe care nu l-ai vrut!

Dealul prieteniei si nu al dragostei...
Acelasi deal deci, e pentru mine,
Dar tu nu stiai asta!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu