Contact

Contact
Alexandru Zepciuc
ilustra.films@yahoo.com
!This blog is using cookies !




Jurnalul proiectelor Decizie, After School, Piscu - Glasul Frumosului.

miercuri, 8 septembrie 2010

Temple Film


Timp de două zile am avut probleme serioase cu internetul.

Luni nu a fost o zi prea grozavă orişicum; cu excepţia unui telefon primit din partea www.tv6.ro. Dar o să vorbesc despre telefon la momentul potrivit.

Ziua de marţi a fost mai plină. De dimineaţă m-am întâlnit cu Cortea, actor. Am vorbit despre personajul Vladimir. Cortea-l va interpreta pe Vladimir. Nu ştie rusa dar nu vede o problemă în a învăţa replicile.

Apoi, m-am văzut cu Adi (actorul) pentru a discuta despre telefonul ce l-am primit luni.

Imediat după, a urmat cea mai importantă întâlnire pe ziua de azi; întâlnirea cu primul producător - d-l Dan Badea ce deţine Temple Film (am vorbit la telefon şi cu d-l Cristian Comeaga şi i-a plăcut foarte mult scenariul însa acum este prins cu proiecte de lungmetraj dar nu vede imposibilă o viitoare colaborare); N-am avut emoţii însa trebuie să recunosc că excesul de entuziasm o cam luase pe arătură; discuţia a decurs foarte bine. I-am dat scenariul să-l citească. Doamne Ajută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu